Velkommen til Hem Skytteforening.

Nyheder 24-11-2020
Hej

Med regeringens forlængelse af forsamlingsforbuddet på de 10 personer, har bestyrelsen besluttet at lukningen onsdag og søndag fortsætter, således at første åbningsdag nu vil blive søndag den 03. januar 2021.

Bestyrelsen ønsker hermed, alle medlemmer en god jul og godt nytår og håber vi ses i det nye år.

Her er resultatlisterne for luftpistol og luftriffel 10m - Herre.
Klik på linket for at hente PDF fil ned.
Resultatliste for luftriffel 10m - Herre (0.1 Mb)
Resultatliste for luftpistol 10m - Herre (59.4 Kb)
Hej

Da forsamlingsforbuddet er sænket til 10, for voksenidrætten og smittetallet er stærkt stigende, har bestyrelsen besluttet at lukke for skydning onsdag og søndag, de næste 4 uger.

Første åbningsdag vil være onsdag den 25. november 2020.

Vi tilbyder alle, der har lyst til at prøve at skyde med pistol eller riffel, at komme ud på banerne.

Du kan låne pistol eller riffel af foreningen og patroner købes af foreningen.
Om vinteren skydes der i Hem Hallen,
der ligger midt i byen på Rudemøllevej 3 7800 skive
Om sommeren er vi at finde ude på banerne, Ballingvej 13 7800 skive der ligger lidt uden for Hem by på vej til Skive - der er et skilt ude ved vejen.

Banerne er åbne hver onsdag fra kl. 18.30-21.30 og søndag fra kl. 9.30-12.00.

lukket 14 dage i sommerferie og mellem jul og nytår hvor vi reparere banerne hjælp os gerne

Alle er velkommen til at få en gratis prøveskydning. Vi er altid parate til at hjælpe nye i gang.

Generalforsamling D. 21/2 2019 1930
(bestyrelsen dog 1900)

Her kan du betale med MobilePaywink

Hoved sponsor
Tilbud til jægere OB’s nye regler

Hem Skytteforening tilbyder jægere, sommermedlemskab i periode 15 APR – 15 SEP for 300 kr. Medlemskabet giver jægeren adgang til 100 meter banen, med egen riffel og egen ammunition, i klubbens åbningstid. Man kan endvidere låne klubbens våben, rifler til 50 - 200 meter og pistoler til 25 meter disse benyttes på klubbens andre baner, her kræves kun at man køber ammunitionen i klubben. Der er nu kommet nye regler omkring våben spørg i foreningen

Spørgsmål kan rettes til  Formanden Jørn Jensen

Kontakt  26560240

eller på mail
 jornjensen62@hotmail.com

DANSK SKYTTE UNION
Repmødet 2021 udsat 20-01-2021 14:28:18

Med de nuværende corona-restriktioner er der ikke udsigter til at kunne afholde et repræsentantskabsmøde under almindelige forhold allerede i marts. Det ordinære repræsentantskabsmøde rykkes derfor til søndag den 30. maj. Mødet afholdes som planlagt på Hotel Legoland i Billund. Sektionernes årsmøder afholdes samme dag. Repmødet skulle oprindeligt have været afholdt søndag den 21. marts.

The post Repmødet 2021 udsat appeared first on DANSK SKYTTE UNION.

Danmarksturneringen ændrer turneringsplan 18-01-2021 13:46:00

Af: Christina Borgen Som situationen er pt i Danmark har vi besluttet at ændre turneringsplanen for luft til: Runde 4 – uge 8 Runde 5 – uge 9 Runde 6 – uge 10 Runde 7 – uge 12 15 m ændres til: Runde 3 – uge 8 Runde 4 – uge 12 Vi krydser fingre …

The post Danmarksturneringen ændrer turneringsplan appeared first on DANSK SKYTTE UNION.

Riffelsektionen suspenderer DIF-turneringen, 10 m turneringen og 15 m turneringen 18-01-2021 13:40:03

Med baggrund i myndighedernes udmelding om at begrænse samværet med andre så meget som muligt og helst helt undgå at møde personer uden for ens egen boble, og i tråd med formanden John Hansens udmelding om, at stoppe alle aktiviteter i Dansk Skytte Unions foreninger i den givne situation, har vi besluttet at suspendere DIF-turneringen, …

The post Riffelsektionen suspenderer DIF-turneringen, 10 m turneringen og 15 m turneringen appeared first on DANSK SKYTTE UNION.

02-12-2019
-

Hem Skytteforening | Kühls alle 6 | 7800 skive | Tlf.: +45 26560240 | jornjensen62@hotmail.com